en fin tisdagkväll.


Igår kväll tog jag tåget till Sundsvall med finaste Karin för att träffa nya människor och grilla lite.




Det var himla mysigt.


Här är Tville.


En suddig Robert,


Och Niklas!


Fastän himlen såg ut såhär och regnet öste ner då och då satt vi ute i flera timmar.


När klockan blev mycket och det blev himla kallt ute drog vi oss ner mot stan. Jag hamnade på Pipeline för första gången! Det var så flott där.


Karins mössa <3


Sedan satte vi oss på ett tåg hem mitt i natten som dessutom var försenat som alltid. Det var en mysig tisdagkväll!
Om ni undrar varför jag är så himla frånvarande igen så är det för att jag jobbar numera, så har inte så mycket att skriva om. :( är mest bara trött när jag kommer hem. fast jag hade inte tänkt låta det hindra mig! vi hörs senare, puss

Glitter
Avsändare: ellielukas.blogspot.se

Himla duktig på att fota du, imponerande!

2012-08-06 @ 20:38:30
URL: http://ellielukas.blogspot.se
Avsändare: ttttt

hejjjj jag snor en bild till min bilddagbok :'D // tvilz00r

2012-09-12 @ 02:34:48

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0