En fråga

Hej hörni, förlåt för min tystnad nu i några dagar. Jag och ludvig har precis flyttat och det har varit jättemycket stök och städning de senaste dagarna. Men det blir jättefint! Lite tomt på väggarna bara, men det kommer vi fylla ut med tiden. Ikväll kommer det hit fina vänner, så då blir det att äta gott och ha så himla kul!
 
Men, jag har blivit otroligt osäker numera. Jag vet inte längre vad jag vill på min blogg. Jag trodde att jag skulle klara av att kunna ha en vanlig vardagsblogg och samtidigt blanda in träningsbloggen i den liksom. Det har ju misslyckats totalt, jag tror jag har skrivit om träning tre, fyra gånger? haha.. Misslyckat, som sagt.
Så nu behöver jag veta vad ni tycker - ska jag ge det en andra chans eller skaffa en ny blogg där jag bara skriver om hälsa och träning? självklart skulle jag ju stanna kvar här också. hjälp!
 
nu ska jag äta frukost med min underbaring! puss

Glitter
Avsändare: Linnea Matros

Skriv om allt som kommer i din väg! Skriv om träning, skriv om vardagen, skriv det du känner för. :)

2012-08-25 @ 10:31:35
URL: http://linneamatros.se

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0