hej hopp

imorgon är sista dagen på jobbet för mig. kommer sakna alla söta gamla människor! de är så rara, blir helt mysig i magen av att vara med dem.
och imorgon kväll åker jag och finaste Emelie till stockholm för att mysa och ha det fint i några dagar. och på måndag ska jag dessutom passa på att träffa älsklingslinnea! har inte träffat henne på nästan precis ett år nu så saknar henne förbaskat mycket. <3
 
sitter och lyssnar på världens finaste musik just nu, försöker laga huvudvärken och längtar efter pojkvän som snart kommer hem från sitt arbete. vi tänkte göra fruksallad och titta på någon film innan det blir dags att sova. juste, måste packa resväskan också..
aja, ni märker väl hur spännande mitt liv är just nu. slänger in lite gamla bilder från en lång tid sedan istället så blir det här inlägget inte så himla trist! puss
(saknar mitt fina, tjocka, jämna bruna hår)

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0