hej vardagsbloggen.

Jag håller på att göra en liten förändring i bloggen, vet dock inte hur jag ska göra. Vill dra in hösten hit, eftersom hösten är min favoritårstid, men jag vet inte hur jag ska göra det rätt. För det måste vara rätt, känslan av höst ska verkligen finnas här. Jag får klura ut något!
Idag ska jag vara på västermalms skola och framkalla lite analoga bilder som vi fotade igår med skolan, och eftersom jag mer eller mindre missade all analogfoto vi hade i ettan så ser jag verkligen fram emot detta. Dock har jag min fina Topcon-kamera i ånge, så ska nog åka hem och hämta den någon dag framöver. Ska hämta den, massor av tjocktröjor och halsdukar! För jag har bara sommarkläder här.. :)
 
Dessutom sitter jag här med den ny dator just nu! En liten MacBook Pro, som vi fick av skolan. Har inga bilder på den ännu så därför blir inläggen kanske lite tomma för tillfället, men ha tålamod! Snart blir allt som vanligt igen. Nu ska jag duscha eller något annat som kan fördriva min tid, vi hörs senare! puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0