ikmo fick vara med på bild.



farligt nu när man har en bra fungerande webcam. bloggen kan plötsligt förvandlas till en egopic-blogg och sånt är jag allergisk mot. så får försöka undvika det. men.. det är så roligt nu i början! hehe.
idag blir jag med katter i några dagar! ♥ ska nämligen vara kattvakt till två småmissar som ägs av en fin vän till mig. det kommer bli så galet gulligt att få lite sällskap nu när jag blir ensam i lägenheten tills på söndag.
ska försöka träffa min älskade karin idag också. och skriva cv ska jag göra, för nu måste jag ha ett jobb. men nu ska jag snart iväg till skolan igen, måste bara dricka upp järn- och c-vitaminsgrejset som jag måste ta varje dag. järn och zink. wei.
vi hörs finosar, puss
 
(tröjan är ludvigs och kommer från erikshjälpen, jackan är från erikshjälpen, byxorna är slitna och förstora och kommer från h&m och halsduken samt ikmo-monstret kommer från monki. skorna vet ni ju kommer från scorett. chao!

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0