min sista dag som sjuttonåring

idag har jag hunnit med mycket. dock har jag inte fotat något förutom nu på kvällskvisten, men det spelar nog ingen större roll. jag och ludvig vaknade i morse av att lillebror kom in och sa att vi skulle åka och köpa glass. hemmagjord italiensk glass till och med, så vi kastade oss ur sängen (åtminstone ludvig..) och glömde äta frukost, borsta håret och allting. men gott var det iallafall! sedan åkte vi hem, åkte och köpte lite kläder på erikshjälpen (visar er imorgon eller nåt) och sedan hämtade vi min fina vän karin som skulle sjunga på manifestationen i ånge. så resten av eftermiddagen satt jag, ludvig och isak (och karin ibland) och lyssnade på fina småband som spelade för att ånges musikskola ska klara sig utan nedskärningar och dumma saker. det var väldigt fint allting.
nu på kvällen har vi iallafall suttit och spelat flotta tv-spel, druckit fint alkoholfritt och ätit gott. dessutom städade vi isaks musbur + att vi byggde på en övervåning om Lilja verkligen uppskattade! Så, kvällen såg ut ungefär såhär:

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0