nittonde augusti

för arton år sedan föddes jag på östersunds sjukhus, och jag var ganska tjock tror jag. och alldeles säkert jätteskrikig och hemsk som alla småbarn är, men jag tror jag blivit en ganska lugn brud genom åren. vad jag gör på min artonårsdag? äter tårta och.. äter tårta. ikväll blir det kräftor!! nomnom.
ha det så fint idag, för det ska iallafall jag ha! puss

Glitter
Avsändare: Nisse

Grattis Josefine! Hoppas det blir en fin dag. Inte varje dag man fyller 18 precis :)

2012-08-19 @ 14:53:02
Avsändare: MATROS

Världens finaste!

2012-08-19 @ 15:40:49
URL: http://linneamatros.se

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0