stockholm dag ett.


igår klockan fem och lite till satt jag och ludvig och väntade på mitt tåg som skulle ta mig ifrån ånge. jag var gladledsen, som man förstås är när man ska åka långt bort till fina städer men lämnar världens finaste hemma.


här är min världens finaste.


vi kom fram till stockholm centralstation vid två på natten ungefär, vi bor i en jättefin liten lägenhet på söder som ligger nära till i princip allt. så idag har vi gått överallt känns det som, vi vaknade tio och klockan tolv låste vi dörren för att ge oss ut på lite äventyr.


här är finaste emelie!


vi hamnade lite varsomhelst, och jag försökte att inte slösa allt för mycket pengar.. men jag lyckades väl sådär. (köpte nätstrumpbyxor som jag velat ha i en halv evighet, lite spetsstrumpor och skivor osv. och en sak som ni får se en annan dag!)


när vi gått i flera timmar och jag stått emot tanken på att spendera varenda öre på världens vackraste platåskor för sex hundralappar så köpte vi lite gott på waynes.


det var perfekt glassväder!


sedan (efter lite mer affärsbesök) började vi bege oss hemåt igen. stockholm är så vackert! imorgon ska vi gå på fotografiska och sedan blir det bio minsann.


nu ska vi strax titta på men in black (första filmen) och dricka alkoholfritt. sån är ju jag.


såhär ser det ungefär ut i lägenheten förresten! så himla fint. vi hörs imorgon, puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0