stockholm dag fyra.


sista riktiga dagen i stockholm och jag är lilahårig! linnea färgade det i måndags och även om det knappt syns längre så blev det himla fint och fräckt.


här är min favoritlinnea.


på förmiddagen bestämde vi oss för att åka till farsta köpcentrum för att leta lite väskor och djuraffärer.


hittade ingenting vi letade efter men man köpte förstås massor av andra saker istället.


billig mjukglass och kall läsk är sådär lagom förbjudet och gott när man är trött.


ja, hejhej! det var en fin dag. saknar stockholm och linnea alldeles för mycket, men snart börjar iallafall skolan och snart har jag och ludvig flyttat och det blir nog väldigt fint. nu har vi dessutom beställt musbur så snart kan jag skaffa egna muslingar!! längtar ihjäl mig.

Glitter
Avsändare: MATROS

Åh. Saknar dig så himla mycket med! Jag får komma upp och hälsa på i eran nya lägenhet sedan, och mössen såklart!

2012-08-16 @ 22:53:10
URL: http://linneamatros.se

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0