stockholm dag tre.


såhär såg jag ut idag när vi skulle lämna lägenheten på söder och gå skiljda vägar ett tag. jag ser himla arg ut när jag egentligen inte alls var det. det där med kameraposering, jag måste lära mig någon gång..


ute var det varmt och fint.


här förvarar jag mina runda glasögon! den är från monki och är jag är lite dödskär i den.


runt halv fyra mötte jag upp linnea, och efter att ha snurrat runt i stan ett tag hittade vi hennes pappa som skjutsade oss hem. vi hann dock inte vara hemma så länge förrän vi åkte till nynäshamn för att käka gott.



vi hittade ett mysigt café, som var nästan tomt men så himla trevligt ändå.


och sedan var det förstås väldigt fint utomhus också.



det var ett perfekt slut på dagen tycker jag.

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0