tjugofem bilder om min artonårsdag


imorse så vaknade jag först av att jag var fruktansvärt springsugen, men sedan insåg jag att min familj skulle komma och sjunga för mig om bara några minuter så jag försökte somna om (gör man inte alltid det? haha) innan de rullade in med en ny fin cykel och sjöng fint. Sedan var det bara att klä på sig för lite tårta.


på förmiddagen kom även morfar och hälsade på!


efter att ha ätit massor med tårta och pratat en hel del strunt och viktiga saker så pussade jag lite på lilja. tycker hon är så söt.


sedan var det dags att åka vidare till ludvigs mamma!


där hade de slagit in fina paket. Jag fick en värdecheck för ett valfritt par skor (kommer välja platåconversen, lätt!!) av ludvig och en lp-spelare (!!) av hans mamma.


sedan åkte vi hem igen. pussade lite på lilja.


till middag blev det kräftor! det hade jag bestämt.


fin man.


<3


och grattis till min pappa som har namnsdag!


min söta lillebror i min emilkeps som är tokstor på honom.




när kvällen började krypa fram och regnet öste ner drog vi oss inåt. då kom faster bettan och hennes magnus (grattis magnus på namnsdagen du också!) för lite mer fika och viktiga diskussioner. jag fick en blender och en morgonrock av dem. <3


fin faster.


det var en jättemysig födelsedag! älskar att fylla år. nu är jag mest filmsugen men antar att pojkarna är mer spelsugna förstås. jag och lilja får roa oss med tysta samtal och magnus ekelund & stålet, som vanligt. det är fint. puss!!

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0