update (varning för cambild)

jag har blivit kattmamma! åtminstone i några dagar, till två av världens sötaste kissemissar. här är en misse:
och JA, jag ser sjukt elak ut? mwehehe nu ska jag äta upp dig lilla kissekatt.. mjao
Jag är galet trött nu (och svettig, ni ska se backen jag har hem. efter det här året i denna lägenhet kommer mina ben + rumpa vara galet vältränade) så vill mest bara dricka vatten och läsa någon mysig bok just nu. Kom nyss hem från en mysig chai-träff med karin och mathilda, så te är jag inte speciellt sugen på, (annars är te liksom grejen här) och det värsta är att jag inte kan läsa någon mysig bok heller, för jag har geografi (pappa, var stolt över mig nu okej. jag pluggar svenska landskap bland annat!) att göra och dialekter att skriva om. fun fun. not.
så nu ska jag roa mig med sånt. mina händer luktar kattmat. mm. pusshej

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0