wait / en liten lista

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
There's no vibrations, but wait! med Edgar Broughton Band. Otroligt psykedelisk.
 
NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
Broder Daniel - What's good (2)
 
VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Du måste flytta på dig. orkar inte ens veta vad hon heter, hon som gjort den. så störig är den.
 
FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
kent? broder daniel? thåström? david bowie? joan jett..? haha, listan kan bli lång.
 
BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
oj.. jag vet inte. men förhoppningsvis något bra.
 
BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Laleh kanske, eller typ Lykke Li. L:iga personer helt enkelt. 

BÄSTA MANLIGA RÖST?
David Bowie. Den mannen får mig att dö cirka varje sekund.
 
VILKEN MUSIKSTIL LYSSNAR DU MEST PÅ?
Hehe, musikstil? vet ej. någon blandning mellan gammal indierock, fin pop och skramligt sjuttiotal. det ni.
 
VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL BLI GLAD?
håkan! världens bästa håkan.


VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL LUGNA NER DIG?
Typ den här.

SENASTE KONSERTEN?
Antingen var den Lars Winnerbäck eller Rebecca & Fiona från yran. det är snart en vecka sedan.. <3


VEM ELLER VILKA LYSSNAR DU PÅ MEST JUST NU?
thåström och the small faces. det är fint.

HAR DU NÅGONSIN DEJTAT EN MUSIKER?
min pojkvän är musiker.

BÄSTA TJEJBANDET?
haha, "tjejband"? the runaways, småtjejer som joan jett och cherie currie som spelade rock på sjuttio- och åttiotalet.


VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
är ingen expert på det områder så jag ska inte svara vilken gubbe jag tycker är bäst. tycker dock om människor som lyssnar på klassisk musik, det är fint.


VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
under mörka bilfärder kanske det är fint att lyssna på det.


LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
Lite franska ibland.


OM DU VAR ETT INSTRUMENT, VAD SKULLE DU VARA DÅ?
xylofon. med färgglada tangenter som gör folk glada. för det vill jag göra.



LYSSNAR DU PÅ RADIO?
alldeles för sällan.


GILLAR DU MTV?
Är ingen TV-människa, och de spelar ju knappt musik där längre så nej. det gör jag inte.


KAN DU NAMNET PÅ ALLA BANDMEDLEMMAR DU LYSSNAR PÅ JUST NU?
Kristian Anttila är det enda jag kan, hehe.


VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Joan Jett. snälla gift dig med mig.


DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
Just nu: The Labyrinth.


VAD LYSSNAR DU PÅ PRECIS NU?
Kristian Anttila! Haha.

ANVÄNDER DU BANDTRÖJOR?
Yes box. och planerar att klippa bort armarna på allihopa.


Glitter
Avsändare: josse

älskar såna listor!

2012-08-02 @ 15:19:29
URL: http://jozzen.blogg.se

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0