Lördagsbloggen: serier jag följer just nu.

Heroes: Jag har precis sett klart första säsongen - som jag älskade. Tycker om blandningen av psykologi, politik och det overkliga i den. Tänkte börja kolla på andra säsongen när jag kommit hem till ånge igen, men många säger att serien spårar ur ju längre man kommer. men men, jag tänker ge resten en chans! jag vill skaffa en egen åsikt, dessutom kan jag inte riktigt skilja mig från karaktärerna än. Hiro är så underbar. <3


 ◦ Glee: Egentligen har jag sett klart alla tre säsonger, men jag älskar den här serien så sjukligt mycket och jag är så förbannat kär i Kurt och Rachel så jag dör varje sekund jag inte får se dem. dock är min lillebror lika fäst vid serien som jag och han har inte sett klart alla säsonger än, så jag hänger nog på honom och ser om allt en gång till.. :)
 
True Blood: Ja, jag erkänner. Mitt hjärta är svagt för vampyrer, speciellt när det är True Blood. Det går att beskriva serien på ett rätt kortfattat sätt: Mycket naken hud, Alexander Skarsgård och politik. Jag har följt serien länge, och är överlycklig nu eftersom femte säsongen går att se över internet nu! (vet inte om den kommit till sverige än)
 

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0