Matrevolutionen

Innan jag och min dator dör så vill jag bara tipsa om en helt underbar bok: matrevolutionen.
Den handlar om LCHF och varför det är bra/varför kolhydrater är så farligt för kroppen. Den är väldigt inspirerande och varje gång jag känner att jag hamnat i en "mat-svacka" så brukar jag ta upp den boken och läsa några sidor så att jag hamnar på rätt spår igen.
Du behöver inte alls äta enligt LCHF för att läsa den här boken, den är så nyttig att läsa ändå eftersom den drar upp mycket om varför fetman ökat så drastiskt i USA och en hel del studier om vad som är rätt och fel. Alla ska få ha en egen åsikt om den här "dieten" (för mig är det ingen diet, det är liksom en livsstil) men för mig är den helt rätt. jag kan inte tänka mig att äta "vanlig svensk husmanskost" igen, jag får så himla ont i magen om jag äter pasta eller bröd nu för tiden. För det är ju inte bra egentligen, jag har insett det nu. Godnatt sötnosar!

Glitter
Avsändare: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* hihi tack så mkt fina du :)

2012-07-25 @ 23:24:34
URL: http://haidisblog.se

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0