När solen skiner och regnet smattrar mot rutorna.

Det är ett sånt där konstigt väder idag. Jag fryser, har gåshud på axlar och bröstkorg medan jag sakta äter upp min tallrik med turkisk yoghurt och riven kokos. Tomatjuicen smakar beskt jämfört med kokosen och mitt ansikte drar ihop sig lite. Hur viktig kan man känna sig när man sitter och äter frukost samtidigt som man skriver på datorn?
Kunde inte sova inatt, det gick många timmar efter att jag slagit ihop den där underbara romanen om björnar och hatkärlek som jag lyckades somna ordentligt utan att vakna av varje ljud i husväggarna. Ironiskt egentligen eftersom jag skrev senast igår natt att jag börjat sova bättre om nätterna.
Jag antar att den här dagen mest kommer bestå av gåshud och kalla vindar trots att solen skiner och det borde vara varmt, det är så i fjällen förstår ni. det är kallt som sjutton fastän det är varmt på alla andra platser.
Nu ska jag äta upp min yoghurt och sluta känna mig sådär viktig som man gör med en liten dator vid matbordet. vi hörs senare, det lovar jag! puss.

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0