Rebecca & Fiona

Med regntrasslig lugg och smutsiga converse som får fötterna att gå sönder har jag nu dansat mig döende till så himla mycket bra ikväll. Krunegård, the Hives, Magnus Ekelund & stålet och förstås Rebecca & Fiona. Är trött och blöt intill skinnet nu så nu ska jag faktiskt lägga mig och sova bredvid min favoritmänniska. (eftersom det regnade hela tiden så fotade jag bara några få bilder ikväll, och dessa tre här ovan från R&F tyckte jag blev lite fräcka)
godnatt fina! pusspuss

Glitter
Avsändare: Sofia

Älskar första bilden! Verklig konsertkänsla i den!!

Svar: Tackar! ja, det kan jag faktiskt hålla med om!
Josefine Stardust

2012-07-29 @ 10:46:48
URL: http://wordsof.blogg.se
Avsändare: Emeli

Härligt! Har du haft en bra helg? Jag har shoppat lite och varit på stan. :)

2012-07-29 @ 18:30:40
URL: http://themli.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0