såhär ser jag ut genom min skabbiga webcam idag:

har köpt lite prylar idag, dessa solglasögon till exempel. och klänningen som jag har på mig, som ni antagligen får se mycket av i framtiden. köpte även ett par billiga, tråkiga shorts från H&M som jag dock var i stort behov av då jag har lite glest med shorts i min garderob, hehe. köpte en plånbok också.. typiskt mig, haha, men denna är lite mindre än min förra så det blir lite lättare att ta med sig! :)
 
följ mig på intagram vänner! @ladiestardust heter jag, hihi.
det känns som att jag är mycket mer aktiv där just nu än här på min lilla sjuttiotalsblogg. puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0