ännu ett bildlöst inlägg, förlåt mig okej.

Det blev dåligt med bloggning igår märkte jag, men idag är jag lite socialare tror jag!
Jag har fått så himla mycket gjort idag, jag har gjort tredje matteprovet den här veckan (den här gången var det ekvationer) och det kändes som att det gick riktigt bra. Sedan övningskörde jag med mamma och pappa till fränsta och nu på kvällen har jag tränat! Här helt slut nu. :)
 
Det gick rätt bra idag på gymmet, jag sprang lite lätt först i några minuter som uppvärmning och sedan blev det tio minuter fria vikter. (förut körde jag på 2 kilo, haha.. nu har jag faktiskt gått upp till 3) Ifall jag inte har träningsvärk i armarna imorgon så vet jag inte vad! För efter det körde jag roddmaskinen 1 km, cirka 8 minuter. fy sjutton vad jobbigt det var! haha. men det var så härligt!
Sedan blev det lite ströträning bara, t.ex mage med en hantelvikt på 5 kilo och lite ben sådär.
Och! Inte att förglömma så drack vi en proteinsmoothie (ägg, turkisk yoghurt, blåbär och vatten) och ett glas tomatjuice efteråt, det är nog det bästa som finns.
 
Meen nu tänker jag nog pussa på L som just kommit hem från jobbet och sedan sova, för jag är så himla trött. vi hörs imorgon eller så! puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0