avslutningsdagen.


idag fick vi äntligen sommarlov! här är en fin emilia.


klockan två tog jag tåget hem till ånge, där jag mötte upp ludvig. hemma hos honom träffade jag på den här sötnosen också!


fick en ros. <3


det var väldigt väldigt varmt så vi drog till café wiba för att dricka lite iskaffe. (med karamellsmak. så underbart)


såklart man måste instagramma.


sommar! <3


finaste!


det har varit en väldigt mysig dag, och ikväll blir det grillning med fina vänner vilket jag tror kommer bli himla mysigt. ha det så bra så länge! xoxo

Glitter
Avsändare: Kamrat Ludvig

2012:s sommardagar är menade att bli episka, och tänk när jag tillochmed lär mig att dra lite på mina mungipor när jag blir fångad på bild!

<3

2012-06-08 @ 18:23:51
URL: http://kalashnikovkamraten.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0