fia.

ikväll agerade jag hundfotograf litegrann, jag fotade nämligen Hannas sötnos Fia! Det blev allt som allt lite över 700 bilder, men här är tre favoriter:


nu ligger min pojkvän och småsnarkar bredvid mig (♥) så jag borde nog klappa ihop den här skroten och följa hans exempel. alarmet är ställt på 05:00 och min väska är packad med matteböcker och körskoleböcker.
vi hörs imorgon finisar! (om jag inte dött så att säga, det är rätt omänskligt hur jag ska orka leva igenom dagen)
ha det så fint! pussar


Glitter
Avsändare: Betty Bones

Åhh din blogg jag ju jättemysig!



Superfina bilder!



svar: Tack :)

2012-06-20 @ 17:57:14
URL: http://bettybones.blogg.se/
Avsändare: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Supersöt hund! Vad är det för ras? ^^

2012-06-20 @ 21:27:40
URL: http://majakron.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0