fredagkväll.


igår kväll mötte jag och Ludvig upp Hanna och hennes pojkvän Dino för lite mysig grillning i ånges park.


vädret var himla fint.


första oseriösa bilden för kvällen. (tro mig, det kommer mer)


Dino!


och Ludvig förstås.


Seda när solen gått och gömt sig och alla myggor vaknat till liv bestämde vi oss för att släcka engångsgrillen och spela kubb istället.


fast först måste man ju göra oseriösa miner framför kameran.


Dino hade dragit, så vi var bara tre. Hanna valde då att spela själv och ändå vann hon mot oss! haha, men hon hade bara tur.. jag lovar.


Sedan på kvällen hittade vi min lillebror, så jag tyckte han kunde få vara med här eftersom han poserade så fint.

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0