gårdagens.

Eftersom jag inte startade datorn något igår så blev det ingen seriösare bloggning, så nu sitter jag här igen klockan sex på morgonen och ströskriver om ointressanta saker som att jag vaknade fem minuter före fem idag och att jag drack roibosté till frukost.

Igår var jag på gymmet för första gången på en halv evighet och det var så härligt! Dessutom var vi nästan alltid själv där (det var jag, Ludvig och pappa) så man kunde liksom flyta på i sin egen takt. Jag sprang 1,5 km på löpbandet som uppvärmning, sedan tränade jag armar och mage. Tänkte gå dit idag också, om jag hinner!
Jag ska övningsköra med körskoleläraren idag, så är lite nervös. Men jag tror det kommer gå bra :)
Nu tänker jag förstås sova, så vi hörs! pusss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0