hur hamnade jag här på blogg.se igen?

det kan man ju fråga sig.
men nu har jag iallafall suttit en hel kväll för denna otroligt okomplicerade bloggdesign, så nu tänker jag minsann inte bara kasta bort den!
så jag hamnar nog här i mitt sista bloggesse, eller alltså det känns som det iallafall. jag blir bara sämre och sämre på att blogga ju längre tiden går, och jag intalar mig alltid att det beror på att jag inte trivs på den blogg jag skriver på då.
jag var på devote förut, en jättetrevlig sida för modeintresserade osv. jag vet inte, men jag tyckte inte riktigt jag passade in där, och dessutom var det så äckligt mycket reklam där. fick lite klaustrofobi av att gå in på min egna blogg. hm.

varför sjuttiotal?
ingen aning. tyckte det lät flott och dessutom var det ledigt. jag lyssnar mest bara på sjuttiotalsmusik och älskar att inreda i brunt och orange. nu vet ni!
xoxo


Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0