i'm a real wild one


lite såhär ser jag ut idag. och ja, mitt hår står åt alla håll men är det sommarlov i en dag till innan sommarskolan börjar så jag orkar inte riktigt bry mig.
här har ni en av mina största idoler, iggy pop! han är så världsfin och inspirerande.


Glitter
Avsändare: Melwa

Ser himla snyggt och bekvämt ut. Själv sitter jag och pluggar i någon himla den lilla svarta a la Audrey Hepburn som sitter obekvämt. Trodde jag skulle på ett ställe med dress code ikväll, men icke. Planerna blev ändrade, men klänningen sitter kvar. Suck.

2012-06-19 @ 16:10:30
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0