kaninfotograf.


idag har jag varit kaninfotograf (det händer ganska ofta faktiskt) till min vän Ida! Hon har åtta kaniner just nu, varav två av dem är vuxna. de är så himla söta!
min dator håller på att dö, så jag hinner inte skriva så mycket mer. imorgon ska jag upp klockan fem för att åka till bräcke och jobba, det blir fint.
puss på er, så hörs vi!

Glitter
Avsändare: Melwa

Tack så mycket för en av de finaste kommentarer jag fått! Jag vill att min blogg ska vara precis så, som perfekt inspiration när regnet slår mot rutorna.



Din blogg är också underbart fin! Jättevackert foto här.

2012-06-13 @ 20:42:31
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0