ny kategori: träningsdagboken!

Jag älskar träning, men är otroligt dålig på att peppa mig själv och ger upp alldeles för lätt eftersom jag aldrig ser något resultat (alla andra ser det men inte jag.. underligt) och dessutom är jag alldeles för svag för bekvämlighet.
till exempel så åt jag godis idag. jag var jättesugen, och när jag väl stod i kassan så visste jag att jag skulle ångra mig så himla mycket. ändå köpte jag det, åt det, försökte tränga bort skuldkänslorna och illussionen av dubbelhakor som sakta dök upp framför mig.
därför tänkte jag nu börja skriva dagbok, och då jag hatar att skriva texter som ingen någonsin kommer få läsa utom jag (alltså är jag sämst på att skriva dagbok egentligen) så tänkte jag att jag kan skriva det här på bloggen! ni som är helt ointresserade kan ju blunda och bläddra vidare, medan ni som tänker äntligen kan hurra eller göra vad sjutton som helst.
jag tänker göra det och ifall jag förlorar 10 läsare (haha.. mer än hälften av alla som läser mig blogg, tjoho) så bryr jag mig inte så mycket. gillar ni inte läget så förstår jag inte vad ni gör här liksom:)
 
samtidigt vill jag att mina texter ska peppa andra människor att börja/fortsätta träna, eftersom mitt mål är att bli personlig tränare och dietist någon gång i livet så känns det så himla viktigt för mig. men innan jag blir det så måste jag ju lära mig själv att hantera min kost och min hälsa, så jag välkomnar er här med till min start som välmående människa! haha, dramatik <3
 
nu ska jag sova, imorgon ska jag till skolan och kämpa på. hoppas jag blev godkänd på procent-provet!! puss på er, godnatt ♥
 
ps: här är en fin, enkel version av den kostcirkel som jag följer: lchf-cirkeln!

Glitter
Avsändare: Gina

Kan inte du lägga upp det där inlägget om vilka träningsappar du använde igen? :)

Svar: Absolut! Tänkte faktiskt göra ett snart! :)
Josefine Stardust

2012-07-12 @ 21:21:34
Avsändare: Miss Khaos

Fin blogg du har!
Jag har tänkt lika som du med träningsdagboken, lägger också upp det på bloggen.
Kanske det kan ge lite extra pepp och motivation, vadd vet jag?

2012-07-13 @ 07:43:02
URL: http://misskhaos.blogspot.com

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0