skogsmiddagen.


igår åt jag middag i vår stuga som ligger cirka mitt ute i skogen.


Här har vi en med höga fiskeförhoppningar.


Nere vid vattnet (och myggorna) har vi en dunderfin och mysig grillplats.



LCHF-hamburgare!


Sabina!


Efterrätt. <3


Senare kom Pappa, Ludvig och Isak dit - Pappa och Isak skulle stanna där, men Ludvig skulle bara hämta mig.
Nu ska jag äta frukost! Puss

Glitter
Avsändare: T O V E K J A E R R A N

De här bilderna var verkligen härliga, älskar den mjuka skogsmiljön. Man får en så somrig känsla :)

2012-06-19 @ 14:08:52
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Avsändare: Sanna

Diggar din blogg:) Vad har du för kamera? Och vilket objektiv är använd på bild nr 2?

Svar: Vad roligt att höra! :) Jag använer en Canon EOS 60d, och jag använder ett Canon EF 50mm f/1.4 USM på alla bilderna i det här inlägget! :) kram!
Josefine Stardust

2012-06-21 @ 22:49:16
URL: http://cafesinner.blogspot.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0