snart 600 kronor fattigare men rätt lycklig ändå.

Gissa vad?
idag köpte jag ett sommarkort på Moove här i ånge! det känns så bra att äntligen få komma igång med träningen igen, på riktigt liksom. visst kan man träna hemma också men det är inte alls lika roligt och inte lika peppande. håller någon med mig?
så imorgon blir det jag och ludvig som flyr från slöheten till träningshuset! Längtar ihjäl mig. <3
Sommarkortet kostade 600 kronor, och då måste man betala 100 kronor som "medlemsavgift" vilket betyder att man får nyckel och vattenflaska. sedan när man tänker sluta träna där så får man tillbaka sina 100 kronor och lämnar tillbaka nyckeln. smart tycker jag!
 
jag har lånat ludvigs dator, och han vill nog prova på sin nya leksak (en ritplatta..) lite till innan datorn dör. så vi hörs imorgon! puss på er.

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0