sommardrömmar och tågrälsar.


äntligen har jag fått lite bilder på nya klänningen! Det har ju varit dåligt väder i flera dagar och jag har varit sjuk - men nu sjutton!
Jag älskar den, den passar perfekt och är så himla sval och skön att ha på sig. För er som missade vart den kommer ifrån så köpte jag den från tradera, faktiskt så är det första plagget jag någonsin köpt från tradera förut så jag var lite rädd att storleken inte skulle stämma. dock är den inte begagnad. : )

Ikväll skulle vi egentligen titta på True Blood, jag och Ludvig. men jag tror det är för sent nu, ska upp och jobba imorgon så jag borde nog sova nu. fast.. vi får se.
vi hörs imorgon! jag lovar att få fart på bloggen nu när jag är kry och glad igen!
puss

Glitter
Avsändare: T O V E K J A E R R A N

Åh, underbart fin klänning!

2012-06-19 @ 14:08:10
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0