sommarklänningen.


Denna dyker nog ner i min postlåda någon dag nästa vecka!
Jag tycker den är makalöst vacker, speciellt till solhatt och sandaler. Den är köpt på tradera och kostade runt tvåhundra kronor, och jag har bestämt mig för att ha på mig den när jag ska fota ett bröllop i sommar!
Hoppas bara den passar.. Jag har aldrig köpt kläder från tradera innan, så det kändes himla osäkert. men men, passar den inte så kan man ju alltid sy in den!

Ikväll var jag ensam hemma, så jag drog hem Ludvig, Hanna och Dino för lite film och godis. Vi såg Captain America som jag numera tycker himla mycket om, dock blev jag ledsen över den tragiska, sorgliga romantiken. (jaa, jag dör över kärlek i filmer)
Men nu ska jag och ludvig lägga oss! puss och godnatt ni fina som faktiskt läser min blogg. ♥

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0