spontant inlägg om hälsa antar jag.

Oj! Snacka om att jag blev chockad när jag gick in på blogg.se, allt var helt virrigt och annorlunda och helfräscht. jag gillar verkligen allt det nya, det känns bra med lite förändring. håller ni med mig?
 
nu är jag nyss hemkommen från Sundsvall, där jag gått i sommarskola några timmar och sedan traskat runt på birsta och småhandlat. Köpte bland annat boken Matrevolutionen, som handlar om LCHF och om människans fettskräck. Jag har ätit enligt LCHF nu i någon månad, och även om jag fuskat lite (okej, rätt mycket nu på senare tid..) så har jag gått ner nästan 5 kilo som bara är godisfetma liksom. Jag behöver inte gå ner i vikt egentligen då jag väger under min "normala", men det där var liksom slökilon som bara låg och dallrade. De utbyts istället mot muskler som för övrigt väger mer än fett, så det känns så bra att jag kan gå upp i vikt nu utan att skämmas! skål på det.
Det har blivit lite träning i bloggen har jag märkt, har nog inte skrivit om det alls faktiskt. rätt dumt, med tanke på att jag älskar träning och hälsa. det har blivit så lite nu sista tiden bara, dels för att jag inte har något gymkort längre och dels för att jag hamnat i någon slö svacka. jag skulle behöva någon som knuffar på mig, haha!
Sedan så pendlar jag ju också, kliver upp klockan fem på morgonen och kommer hem sex på kvällen. det är rätt tröttsamt och när man kommer hem är man inte speciellt sugen på att träna.
Men, på tal om träning så funderar jag på att dra ut på en springrunda för det finns inget som är så avslappnande som det. speciellt nu när det är sol och varmt ute ♥
Sedan är min pojkvän på jobbet så då ska jag nog passa på att slå in lite presenter eftersom han fyller år på måndag. : )
 
det här blev ett långt inlägg, haha! puss på er.

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0