Struck by lightning

hellu fina!
jag överlevde första dagen i sommarskolan, faktiskt så gick det himla bra. Bra lärare, liten grupp och en massa pepp gör att man får upp humöret lite extra.

ni som läste min förra blogg vet nog om min förälskelse till Chris Colfer, världens kanske finaste skådespelare osv. (han är bland annat med i Glee för er som inte vet)
jag såg nu att han skrivit manus till en film där han dessutom spelar huvudkaraktären, och jag kan inte förstå att jag inte hört om den tidigare! Jag har ingen aning om när den kom ut eller om den ens kommit ut i Sverige ännu, men här är trailern iallafall:


Den verkar så himla fin och flummig och underbar! Dör lite.
Nu ska jag plugga matte hade jag tänkt, vi kanske hörs senare! puss


Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0