The lady from another grinning soul / She will be your living end

Godmorgon! Just nu sitter jag på skolan och ska göra klart två uppgifter som jag legat efter i en halv evighet. bättre sent än aldrig! jag har ju egentligen sommarlov nu i en vecka innan sommarskolan börjar, men jag kan helt enkelt inte slita mig från skolan. (okej okej, jag har inget val)
Klockan halv fyra ska jag åka till fränsta trafikskola och övningsköra med en körskolelärare för första gången! Har bara kört med pappa innan, så är rätt nervös just nu.. Fast jag antar att det är bra att vara lite nervös.
Jag är dödligt trött just nu, vill alltså mest bara sova. Har inte fått en blund inatt känns det som, så himla typiskt - jag vänder alltid på dygnet på helgerna! Får skylla mig själv.
Igår tänkte jag köra ett 12-timmarsmaraton av bilder, men jag klev upp klockan ett och sedan hjälpte jag pappa i trädgården resten av dagen så det hade inte blivit så himla kul att läsa det inlägget. Så får göra det någon annan dag istället! Nu ska jag leta reda på gamla fotografer och kameror på google, vi hörs i eftermiddag. puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0