acne killer

för några dagar sedan fick jag hem fem små paket med ett kolsvart klet som tydligen ska dra bort pormaskar. äckligt va? allt som allt kostade det 112 kronor plus frakt från danmark, och då jag har väldigt synliga pormaskar och har haft det sedan sexan så tänkte jag att det kunde vara värt att testa. så igår använde jag det för första gången, och man ser helt galen ut med masken på sig. men efter trettio minuter som det stod på baksidan av förpackningen hade nästan allt torkat och då var det dags att dra bort det. och det funkade faktiskt! även om jag inte såg så himla stor skillnad just då så var det imponerande. den här röran innehåller 100% naturliga ämnen vilket är bra tycker jag. idag tänkte jag testa igen, jag hade lite kvar av det första paketet som jag använde igår så nu sitter jag och väntar på att det ska torka. men jag tänker nog inte använda det varje dag, utan typ en gång i veckan. så det räcker längre ;)
såhär ser man ut genom en webcam iallafall:
jag kletade på det där jag har mest porer, och jag ser lite ut som en tvättbjörn eller liknande. det svider lite i ansiktet, typ i pannan och på kinderna mest. och sedan när man drar bort det så gör det lite lite ont, alltså det känns lite (bara lite) som att vaxa benen fast långsamt. fin jämförelse..
acne killer heter det och finns att köpa här! vi får se om det hjälper, för ifall det gör det så vill jag rekommendera det starkt! puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0