en liten lista.

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Signe eller Hedvig. gudars så fina namn.

2. Vad kan du verkligen INTE äta?
vågar inte äta bläckfisk. det tar emot i maggropen.

3. Vilken var den senaste filmen du såg? 
Dead silence. skräckfilm med hemska dockor som jag emelie och ludvig såg innan skolan. det var för övrigt väldigt mysigt.

4. Har du bra självförtroende?
inte värt att prata om.

5. Äger du en onepiece?
NEJ! stolt.

6. Snusar eller röker du?
återigen, nej - och lika stolt där.

7. Beskriv ditt drömutseende
fräknar och långa ben med vassa knän.

8. Skriv namnet på en bästavän
åh! karin ju.


9. Någon du har kysst
mannen i mitt liv förstås.

10. Den du saknar
mina vänner i ånge. linnea i stockholm. ayla i krokom. familjen i ånge och gäddede. saknar alldeles för många.

11. Den du senast sov över hos 
det var evigheter sedan jag sov hos någon senast. sörjer detta.

12. Vem skrev du senast med på Facebook?
Sara!

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
kanske. den är mörk och svår, ungefär som jag.

14. Vad väljer du, godis eller chips?
jag är fast i godisfällan, får bara ont i magen av chips eftersom jag inte äter potatis längre. men godis.. farligt. gott. ugh.

15. Hur många har du strulat med?
HAHA strulat? med hela världen kära ni.

16. Skäms du över någon av dina vänner?
åh orkar inte ens tänka på det. säkert.

17. Har du rykten efter dig?
jag pratar inte i onödan och är sjukt mystisk. nej men man kunde ju önska att det var så iallafall.

18. Din absolut sämsta egenskap?
hehe, antagligen att jag får panik av att någon tittar på mig.

19. Din bästa egenskap?
oj. förhoppningsvis att jag inspirerar andra eller nåt fint.

20. En låt du är beroende av just nu
Markus Krunegård – Minusgrader rensar luften

21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms?
Synd!

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut?
haha whaat, nej.

23. Kan man vara vän med sitt ex?
ja det tycker jag att man kan. jag menar, hur nödvändigt är det att det går runt någon som antagligen kan allt om dig, utan att ni kan prata om saker.

24. Har du kysst en kompis? 
nej det har jag nog inte. jag är ingen kompiskyssare haha.

25. Hur ofta dricker du alkohol?
skål! jag dricker inte alkohol. har inget emot det alls, jag och alkohol har ingen fin relation bara. det är mitt val helt enkelt.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?
jag anser att de som knarkar är svaga och inte klarar av att ta hand om sig själv.

27. Har du provat på droger någon gång?
oh ja. massor av gånger. eller?

28. Hade du kunnat ha distansförhållande?
JA. om man älskar varandra kan man göra vad som helst - alltså bo halva världen ifrån varandra om det behövs. så himla onödigt att lämna någon med känslorna kvar bara för att ens närmsta framtid är i en annan stad än den personen.

29. Vad handlade din senaste dröm om?
förhoppningsvis om någonting fint.

30. Vad väger du? Är du nöjd med det?
femtioåtta och några hekton. antar att jag är nöjd.

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det?
172 senast jag kollade. den där tvåan är viktig. jag är rätt lång och jag gillar det faktiskt.

32. Vilken är den bästa svenska filmen?
fucking åmål!!

33. De bästa svenska skådespelarna?
alexander skarsgård. ååh


34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?
åh gud. sviker nog alla och åter alla när jag säger att jag är osäker och tror att twilight betyder mer för mig än harry potter. herrejesus. jag älskar ju harry potter men jag måste ju vara ärlig. alla twilight-filmerna har fått mig att gråta skratta bli kär osv jag kan citera cirka hela första filmen och har läst första boken sju-åtta gånger. <3

35. Ditt humör för tillfället?
jag. fryser.

36. En vacker person
kristen stewart. hon får mig att dö när som helst.

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook?
vanligtvis inte.

38. Vem kramade du senast?
antagligen var det ju ludvig. han är så kramsjuk så ojoj.

39. Vem träffade du senast?
jag var på hockey med ludvig och hans pappa, så antar att det var ludvigs pappa då.

40. Är du kär just nu?
så himla. <3



41. Någon du vill träffa
joan jett. david bowie. kristen stewart. ian curtis. eller vadå? lillebror kanske.

42. När grät du senast?
för någon kväll sedan. det är inte så lätt att vara tonåring.

43. Sminkar du dig varje dag? 
kanske. men jag använder aldrig foundation eller så, bara eyeliner och mascara hihi. och läppstift ibland.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa?
får ofta höra "här har vi en liten eklid" så antar att jag är lik pappa. men jag är lik mamma ibland också.

45. Är du helsvensk?
jag är född i sverige, mina föräldrar är födda i sverige, så ja. jag är nog helsvensk trots allt. inte ett dugg fransk eller finsk eller så.

46. Den bästa bloggen?
niotillfem. världens bästa sandra.

47. En artist du inte gillar
skrillex.

48. En artist du gillar
kolla min header :))))

49. Är du en nagelbitare? 
jag var. nu tycker jag bara det är obehagligt och äckligt. uuh.
 
50. Vad vill du bli när du blir äldre?
jag vill bli en person som andra ser upp till. jag vill hjälpa andra människor, både med hälsa & träning och med själva livet liksom. jag vill åka utomlands och hjälpa till där, sverige är för litet livet är för stort ni vet. sedan vill jag bli fotograf och fota snygga kända människor som kristen stewart eller morrissey. jag vill faktiskt bli artistfotograf, musik betyder så mycket för mig så om jag fick jobba med både musik och foto samtidigt så vore ju det värsta drömmen för mig. men jag vill liksom inte börja jobba för rockfoto eller nåt, jag vill fota till skivomslag och så vidare. såna där fina viktiga saker ni vet.
 
listan snodde jag av min favoritperson karin. låna den gärna av mig! pusssss

Glitter
Avsändare: Karin

Men åh liebe! Du är min bästa vän med pussss <3

2012-09-16 @ 21:34:28
URL: http://prinsessanavpeking.blogspot.com

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0