jag idag ungefär



nu har jag pluggat klart inför morgondagens prov, så nu kan jag äntligen sova! imorgon kommer min musbur på posten (som jag har längtat! nu är det bara muslingarna som saknas) och kattungarna ska flytta hem till sig. :( det kommer kännas lite tomt när de inte är här längre, liksom inga mjuka tassar som trycker på alla tangenter på datorn och ingen blöt nos som snusar en i örat tidigt på morgonen. ludvig fick träffa dem idag också (han kom hem idag ♥) och han vill nog inte riktigt lämna tillbaka dem. tyvärr emelie, katterna rymde hemifrån..
Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon eller något sånt! jag bloggar ju när jag vill jag, vill inte känna någon press osv.. rebel rebel
puss!

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0