lite fynd på tradera



har hittat massor med annat fint nu också (klänningar i alla olika former och färger.. rädda mig) men jag vet inte vad jag har lust att lägga pengar på. grejen är att det är så sabla billigt, men man blir så snål när man handlar över internet (iallafall jag) .. däremot om man handlar på någon butik i stan så kan det man vill ha kosta ungefär hur mycket som helst. logiken ♥
men förhoppningsvis dyker dessa tre paket ner i ludvigs postlåda snart (jag använder hans tradera när jag lägger bud, har inte orkat skaffa något eget konto än) och då lär jag vara den lyckligaste människan på jorden.
idag är jag inte så värst pigg, men snart kommer karin och då blir man ju glad iallafall.
nu ska jag hjälpa L i köket, vi hörs något. puss

Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0