min instagramvecka.


alla bilder är ganska osammanhängande och så, men det är ju fint ändå. såhär har iallafall min vecka sett ut hittills! ikväll ska jag på pipelinefestival och dansa till fräsiga indieband och sådär (hoppas det är dansiga människor där) och detsamma ska jag göra imorgon kväll. det blir bäst.
idag fyller även min mamma år. grattis till henne!!
nu ska jag duscha och kanske titta på ett avsnitt av buffy the vampireslayer (kärlek till nittiotalskläderna och Angel som är så snygg att jag dör), vi hörs finaste! puss

Glitter
Avsändare: syrran saga<3

Azzå, hur dukdig e du int på att ta
kort? MEN, Du e mer bäst om ja får ditt sims
!! :DD

2012-09-16 @ 20:03:26

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0