om att vara rödhårig igen, och lite annat fint.

hej söta fina underbara ni!
igår gjorde jag någonting helknäppt och efterlängtat - jag färgade nämligen håret kopparrött! eller okej, det var hanna som färgade på mig men ja, kopparrött är det iallafall! Jag fick luggen klippt också, så nu ser jag äntligen igen : ) Lite blonda slingor jag jag ju fortfarande, men det beror ju kanske på att jag var kritvit förut? hehe, mitt hår måste ha dött glädjedöden när vi kletade i en massa pigment. mata mig, mata miig
Iallafall så blev jag jättenöjd! Vad annars egentligen, jag har velat ha kopparrött sedan slutet av nian, alltså typ tre år.. så, bättre sent än aldrig! vi får dock se om jag färgar det igen (själv den här gången) bara så att jag får bort det sista blonda. men som sagt, vi får se. det är inte säkert jag har lust att lägga mer pengar på det just nu heller.
idag har jag jättelust att gå och träna.. så vi får se hur jag gör. redigerar bilder gör jag iallafall! för jag fotade ju hanna igår, och jag blev riktigt nöjd. det var svårt med alldeles för gult ljus och sedan är det alltid lite småkrångel i början, men där i slutet gick det riktigt bra!
nu ska jag tvätta öronen på kissekatterna, vi hörs! pussar



Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0