royal mail

när jag fyllde år fick jag en värdecheck av min pojkvän, där jag fick välja ett valfritt par skor i utbyte mot en puss. hur gullig är han inte? och ni anar inte hur skärrad och förvirrad man blir i skohavet när man plötsligt får välja vilka skor man vill. jag tänkte först att jag ville ha turkosa flatforms, med regnbågsfärgad platå som gjordes i ett litet företag i england. men sedan hittade jag ett par skor på ebay som plus frakt var säkert tre-fyrahundra kronor billigare än de med regnbågsplatån. dessutom var det låga dr martens, som jag velat ha i säkert två-tre års tid! och idag fick jag hem dem, och de satt perfekta. de är verkligen galet sköna för mina fötter, och de kommer bli underbara att ha i vinter då sulan är robust och har väldigt djupa "spår" liksom. fin förklaring :)
är jag sämst på att blogga? ja. jag ska komma igång med mitt liv (bästa sättet att komma igång med sitt liv är att städa lägenheten och göra läxor, belive me) så att jag har något intressant att skriva. just nu känner jag mig mest bara oinspirerad på att blogga och skriva huvudtaget, alla mina tankar kretsar runt de två fotouppgifter som vi fått av skolan. älskar att planera fotograferingar, det är alltså det bästa jag vet. och jag har så många idéer, blir nästan snurrig, hehe.
men nu ska jag skriva klart en skoluppgift istället för att flumma runt här, vi hörs! puss
 
här är skorna förresten! (instagrambilder ♥ min blogg har blivit så trist haha)



Glitter

Hello beautiful!

Your name please:
Stay here like forever?

Email address: (I wont tell anyone about it, I promise)

Share your blog here so I can find you!

Write your message here, darling:

Trackback
RSS 2.0